Liikuvuse edendamine

MEIE AJALUGU

Dacia missiooniks on selle loomisest alates olnud võimaldada võimalikult paljudele inimestele uue auto ostmist, mis oleks töökindel ja lihtsa varustusega. Aja jooksul on Dacia mark teinud läbi arengu ja kohanenud pidevalt oma klientide vajadustega, säilitades samal ajal oma DNA. Selleks oli aga vaja kõrvale heita väljakujunenud mustrid ja aidata kaasa autoturu arengule. Iga Dacia tuntum mudel on teinud omal moel revolutsiooni.
DACIA - KAKS KORDA SÜNDINUD KAUBAMÄRK
Dacia asutati 1966. aastal Rumeenias selge eesmärgiga: pakkuda kõigile Rumeenia kodanikele kaasaegseid, vastupidavaid ja säästlikke autosid. Kaubamärgi nime otseseks inspiratsiooniks oli nimi, millega Rumeenia elanikud praegust Rumeenia territooriumi kutsusid. 

Dacia omandamine Renault' poolt 1999. aastal sai strateegiliseks läbimurdeks. Daciast sai Groupe Renault' kaubamärk ning tootmise kvaliteet tegi läbi suure arengu.
LOGANI ESITLUS AASTAL 2004…
…märkis kaubamärgi taassündi. Kaasaegne ja töökindel peresedaan Logan oli algselt loodud arenevatele turgudele ja seda enneolematu hinnaga, alates 5000 eurost. See oli revolutsioon autoturul, mida koheselt saatis ka tõeline majanduslik edu, sealhulgas ka Lääne-Euroopas, kus Logan jõudis müügile 2005. aastal.
SANDERO ESITLUS AASTAL 2008
Sanderost sai teine Dacia mudel, mille turuletulekut saatis suur kaubanduslik edu. Tänu paljudele eelistele, nagu ideaalsed proportsioonid, praktiline ja mitmekülgne kere ja taskukohane hind, sai Sanderost enimmüüdud auto Euroopas.
DUSTERI ESITLUS AASTAL 2010
Dusteriga sundis Dacia autonduses kehtinud kaanonid taas ümber lükkama. Duster pole mitte ainult minimalistlik maastur, vaid ka atraktiivne auto, millel on erakordne võimekus takistusi ületada. Kaubanduslik edu on taaskord tõeks saanud.
EDULUGU, MIS KESTAB
Täna on Dacia kaubamärk esindatud 44 Euroopa riigis ja Vahemere riikides, rohkem kui 7 miljoni kliendiga.

Saaga rohujuuretasandil jätkub. Uus revolutsioon on kohe käes: väikeauto Spring, mis muudab elektriauto enamikule klientidele kättesaadavaks.

SOOVID DACIA KOHTA ROHKEM TEADA SAADA?

Dacia filosoofia
Dacia filosoofia