ELEKTROMOBIILSUS KOOS DACIAGA

Dacia elektromobiilsus
EELISED
Energia säästmine või rahaline kokkuhoid, sõidumugavus… Tutvu võimalustega, mida pakub sulle Spring
Säästa oma raha!
Elektriautole üleminek aitab sul raha kokku hoida:
  • Elektriauto laadimine on 3 korda soodsam kui kütuse ostmine*.
  • Elektriauto mootor on vähem keerukas kui sisepõlemismootor, mis muudab selle kasutamise odavamaks.
  • Elektriautot saab linnas teatud tsoonides tasuta parkida (sõltuvalt omavalitsusest ja riigist).
vähenda oma süsinikujalajälge
Elektrisõiduki kasutamine välistab kahjulike ainete õhkupaiskamise.
100% taastuvenergiaga sõitmine on nüüd võimalik:
  • vali elektritarnija, kes pakub roheenergiat;
  • paigalda kodune laadimisseade;
  • kasuta roheenergiat pakkuvaid avalikke laadimisjaamu;
  • lae oma auto akut päikesepaneelidega.
Suurenda oma sõidumugavust
Kas tead, et elektriautoga sõitmine erineb oluliselt sisepõlemismootoriga autost:
  • Elektriauto tekitab sõitmisel vähem müra, lõhna ja vibratsiooni, pakkudes seeläbi suuremat sõidumugavust;
  • Elektrimootoril on algusest peale saadaval optimaalne pöördemoment, mis tagab paigaltvõtul parema kiirenduse kui sisepõlemismootor.
MOOTOR JA AKU
Valem on lihtne: ennast tõestatud mootor + garantiiga ja taaskasutatav aku = sõidumugavus ja meelerahu!
ENNAST TÕESTANUD MOOTOR
33 kW võimsusega mootor ja 26,8 kWh mahutavusega aku on Renault grupi mitmeaastase elektriautode arendustöö tulemus.
Mootor ja Springi kaal (alla 1 t) ning koheselt saadaolev pöördemoment, võimaldavad nautida optimaalset sõidumugavust.
AKU GARANTII JA SERTIFIKAAT EDASIMÜÜGI LIHTSUSTAMISEKS!
Springi puhul saad sa aku omanikuks, millele kehtib garantii 8 aastat või 120 000 km, et selle mahutavus ei lange alla 75%.

Lisaks saad oma sõiduki edasimüügi hõlbustamiseks MyDacia veebilehelt või MyDacia rakendusest alla laadida sertifikaadi, mis tõestab aku töökorras olekut. Sertifikaat kehtib 3 kuud ja sisaldab:
  • aku tegelik mahutavus (SOH = praegune mahutavus/algne mahutavus*;
  • aku ja sõiduki läbisõit.
* SOH võetakse akuhaldussüsteemist (BMS) või arvutatakse kaudselt sõiduki varasemate andmete (laadimine, tühjenemine, temperatuur, aeg jne) põhjal.