DUSTERI MOOTORIVALIK

Vali mootor, mis vastab sinu vajadustele

HYBRID 140

KÕIGE TÕHUSAM LINNAS
Linnas

Sõida oma autoga linnas kuni 80% ajast täiselektrilises režiimis. Lisaks säästad kuni 40% kütusekulult ja vähendad CO2 heitkogust kuni 20%.

Pikemateks sõitudeks

Reisi ilma piiranguteta 140 hj võimsusega dünaamilise mootoriga, mille sõiduulatus on kuni 1000 km.
TEHNOLOOGIA
Duster Full Hybrid on varustatud kahe elektrimootori ja ühe bensiinimootoriga.
Mitmerežiimne automaatkäigukast eelistab täiselektrilist sõitu ja lülitub automaatselt elektrimootorilt sisepõlemismootorile, et jõuda ratastele üle kanda.
PÕHIFUNKTSIOONID
140 hj hübriidmootor tagab dünaamilise täiselektrilise paigaltvõtu ja jõulise kiirenduse.
Aku laadimine toimub sõidu ajal tänu rekuperatiivpidurdusele, mis salvestab energiat aeglustusel ja pidurdusel.
MADALAM KÜTUSEKULU
Kuni 40% väiksem kütusekulu linnasõitudel
CO₂ EMISSIOON
Tõhusama ja keskkonnasäästlikuma Dusteri CO₂ heitkogus on vähenenud lausa 112 g/km (WLTP protokolli alusel, võib erineda sõltuvalt versioonist ja varustusest).

TCe 130

Pööra maha pinnatud teelt
Naudi suurt jõudlust, mida pakub 4x4 veoskeemi või esiveoga saadaolev mootor, mis tunneb end ühtviisi koduselt nii maanteel kui maastikul.

Võimsus
130 hj

Eripära

See mootor on saadaval ka 4x4 versioonile.
TEHNOLOOGIA
Tce 130 on Mild Hybrid tüüpi mootor, milles on ühendatud bensiinimootor ja elektriline starter-generaator.
PEAMISED OMADUSED
48 V veoaku pealt töötav elektriline starter-generaator toetab sisepõlemismootorit enim energiat tarbivates töölõikudes.
MADALAM KÜTUSEKULU
Kuni 10% väiksem kütusekulu võrreldes samaväärse bensiinimootoriga.
CO2 EMISSIOON
Alates 125 g CO2/km 4x2 režiimis ja 133 g CO2/km 4X4 režiimis.

ECO-G 100

PIKEMATEKS REISIDEKS
Kui sinu aastane läbisõit on suur, on ECO-G sinu jaoks parim valik.

See on alternatiivne viis CO₂ emissiooni ja kütusekulu vähendamiseks tänu kuni 1300 km-ni ulatuvale sõiduulatusele.
TEHNOLOOGIA
Kahekütuseline LPG-mootor töötab nii bensiini kui ka veeldatud naftagaasiga. Mõlema kütuse jaoks on eraldi paak.
PÕHIFUNKTSIOONID
Lülitumine bensiinilt LPG peale toimub ka automaatselt (kaks paaki annavad sel juhul sõiduki mootorile kütust järjestikku, sõltuvalt olemasolevast kütusevarust) või käsitsi.
MADALAM KÜTUSEKULU
Valides LPG või säästa ülalpidamiskuludelt kuni 40%, võrreldes samaväärse bensiinimootoriga.
CO2 EMISSIOON
Kuni 10% väiksem CO2 heitkogus, võrreldes samaväärse bensiinimootoriga.