Bigsteri mootorivalik

Vali mootor, mis vastab kõige paremini sinu vajadustele

Kõige säästlikum linnasõitudel

Mootor Hybrid 155

Mootor 155 hj
full hybrid*
Kuni 40%
väiksem kütusekulu**
Alates 110 g/km
CO2 emissioon***
Kuni 80%
täiselektrilises režiimis****
Tehnoloogia
Bigster Hybrid 155 on varustatud 4-silindrilise bensiinimootoriga võimsusega 109 hj1, elektrimootoriga võimsusega 49 hj1, 1,4 kWh (280 V) mahutavusega aku ja uuendusliku sidurita mitmerežiimse automaatkäigukastiga.

Tööpõhimõte
Bigsteri täishübriidmootor võimsusega 155 hj ja maksimaalse pöördemomendiga 205 Nm2 tagab dünaamilise ja täiselektrilise paigaltvõtu ja jõulise kiirenduse. Akut laetakse sõidu ajal rekuperatiivpidurduse abil, mis taastoodab energiat aeglustusel ja pidurdusel. See võimaldab läbida täiselektriliselt kuni 80% linnasõitudest.
* koguvõimsus 155 hj
** WLTP linnatsüklis
*** WLTP protokolli alusel, võib erineda sõltuvalt versioonist ja varustusest.
**** linnasõitudel
1 Määratud võimsus 155 hj, tegelik võimsus 158 hj
2 Elektrimootori pöördemoment 205 Nm, sisepõlemismootori pöördemoment 172 Nm

Kõige dünaamilisem

Mootor TCe 140

Mootor 140 hj
mild hybrid
Kuni 10%
väiksem kütusekulu*
Alates 129 g/km
CO2 emissioon***
Kuni 230 Nm
pöördemoment
Tehnoloogia
TCe 140 hj mootor ühendab endas uue põlvkonna 1,2-liitrise 3-silindrilise turboülelaaduriga bensiinimootori, mis põhineb Milleri tsüklil (optimeeritud efektiivsus ja väiksemad pumpamiskaod), 48 V kerghübriidsüsteemi ja 6-käigulise manuaalkäigukasti.

Tööpõhimõte
Hübriidsüsteem toetab sisepõlemismootorit paigaltvõtul ja kiirendusel, tagades suurema sõidunaudingu, väiksema kütusekulu (5,71 l/100km) ja madalama CO2 heitkoguse (129 g/km), mis on umbes 10% väiksemad kui sarnase võimsusega sisepõlemismootoril.
* WLTP kombineeritud tsüklis
** WLTP protokolli alusel, võib erineda sõltuvalt versioonist ja varustusest.

Keera asfaldilt maha

Mootor TCe 130 4x4

4x4 Mootor 130 hj
mild hybrid
Kuni 10%
väiksem kütusekulu*
Alates 135 g/km
CO2 emissioon***
Kuni 230 Nm
pöördemoment
Tehnoloogia
Nelikveo ja 6-käigulise manuaalkäigukastiga Bigster TCe 130 4x4 süsteemi Terrain Control valikus on 5 sõidurežiimi, mis kindlustavad hakkamasaamise kõigis teeoludes. Kolmesilindrist 1,2-liitrist turbolaadimisega bensiinimootorit toetab 48-voldine kerghübriidsüsteem.

Tööpõhimõte
Hübriidsüsteem toetab sisepõlemismootorit paigaltvõtul ja kiirendusel, vähendades kütusekulu ja CO2 emissiooni ning tagades suurepärase sõidunaudingu. Tänu rekuperatiivpidurdusele laetakse 0,8 kWh akut juhi jaoks täiesti märkamatult.
* WLTP kombineeritud tsüklis
** WLTP protokolli alusel, võib erineda sõltuvalt versioonist ja varustusest.

Pikemateks reisideks

Mootor Eco-G 140

Mootor 140 hj
mild hybrid
Kuni 10%
väiksem kütusekulu*
Alates 118 g/km
CO2 emissioon***
Üle 1,400 km
pöördemoment***
Tehnoloogia
ECO-G 140 mootor võimaldab sõita nii bensiini kui ka veeldatud naftagaasiga (LPG), millel on kummalgi oma paak. Bigster pakub esmakordselt 3-silindrilist 1,2-liitrist turbolaadimisega mootorit koos kahekütuselise bensiin + LPG lahenduse ja 48 V kerghübriidsüsteemiga.

Tööpõhimõte
Armatuurlaual paiknev lüliti võimaldab kiirelt ja märkamatult ühelt kütuseliigilt teisele ümber lülituda. Hübriidsüsteem toetab sisepõlemismootorit paigaltvõtul ja kiirendusel, parandades tõhusust ning tagades suurepärase sõidunaudingu.
* WLTP kombineeritud tsüklis
** WLTP protokolli alusel, võib erineda sõltuvalt versioonist ja varustusest.
*** bensiini- ja LPG-paagi summeeritud sõiduulatus